poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wszystko zostaje w rodzinie ~ Maciek

Na początek krótki wstęp: 
Heej! Czy tylko ja tak bardzo ubolewam nad tym, że już trzeba iść do szkoły? A w dodatku do gimnazjum przy czym ja, strasznie boję się tego etapu mojej edukacji. no cóż... Każdy z nas ma swoje fobię. Co do filmu. Zaczynamy tydzień komedii rodzinnych i wybrałem akurat ten film czystym przypadkiem.  Zobaczyłem Maggie na plakacie i stwierdziłem, że dodam go na dzisiejszy tydzień. Musiało miną trochę czasu, zanim zrozumiałem humor jaki przedstawia ten film. Jest to w 100% Czarny humor! 

Informacje o filmie: 
Gatunek: Komedia
Produkcja: Wielka Brytania
Premiera: 17 lutego 2006 (Polska) 2 grudnia 2005 (świat)
Reżyseria: Niall Johnson

Obsada:
Rowan Atkinson, jako Walter
Kristin Scott Thomas, jako Gloria
Maggie Smith, jako Grace 
Patrick Swayze, jako Lance

Krótkie streszczenie fabuły:
Pewna dziewczyna zabiła swojego męża razem z jego kochanką. Przewoziła ich pociągiem w swoim kufrze. Kiedy się o tym zorientowano zamknięto ją w psychiatryku. Kiedy już jako stara kobieta wychodzi, zamieszkuje w domu swojej córki jako pomoc domowa. Jej nawyk do zabijania problemów nie został zwalczony w psychiatryku i ta dalej kończy każdy kłopot poprzez zabicie go. Kiedy córka się o tym dowiaduje po prostu pogodziła się z tym, że jej gosposia to jej matka, która jest morderczynią.

Moja ocena:
Film bardzo ciekawy, aczkolwiek trochę nudny! Początek nieciekawy, ale końcówka genialna! Nie mogę z momentu, w którym ta kochana prof. McGonagall z siekierą atakuje gościa od psa! Filmowi daję 8/10 Zapraszam do oglądania! 

P.S. Zapraszam na mój kanał na Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCRYTqTB7J6IbguSofJTB2gg/featured


Papa! Żegna was Maciek :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz