sobota, 16 sierpnia 2014

"Lawenda w chodakach" ~ Hania :)

A kto w tym tygodniu ma książkę? Ja! J Dziś opiszę wam książkę mojej ulubionej pisarki Ewy Nowak. Z jej książek miałam już możliwość do przeczytania „Drzazga” i „Adam” . A dziś co? „Lawenda w chodakach” . J


Informacje o książce
Autor : Ewa Nowak
wydawnictwo : Egmont
kategoria: Literatura młodzieżowa
język: Polski



Opis J
Magda i Kuba są już zaręczeni, dla Wiktora i Damroki to czas wzajemnego sprawdzania się. Razem wyjeżdżają w podróż po Europie. Te wakacje będą czasem prawdziwej próby dla czwórki przyjaciół…

Moja Ocena

Książka jest ślicznie napisana. Warto wspomnieć że jest wydana w serii „Mięta” czyli o współczesnej Polsce. Bohaterowie podbili moje serce. Szczególnie Magda i Jacek którego nazywali Spolicą :D

Ocena książki: 8,5/10




Hania . Nie zapomnij wpaść na mój ask i instagram! :D

1 komentarz:

  1. Muszę przeczytać! :D
    Gdzie zniknęliście????? :(

    OdpowiedzUsuń