poniedziałek, 1 września 2014

3 metry nad niebem ~ Maciek

Na początek krótki wstęp: 
Hejka! Jak tam szkoła? Gotowi na jutrzejsze lekcje? U mnie kiepsko! Kanał z vlogami, tutaj stronka, szkoła, szkoła muzyczna, jazda konna... Nie wiem, jak to będzie... Dzisiaj też post dopiero teraz. Zobaczymy, ale mam nadzieję, że uda mi się z wami zostać. Dzisiejszy film to: 3 metry nad niebem. Bardzo polecam i zapraszam do czytania! 

Informacje o filmie:
Gatunek: Melodramat
Produkcja: Hiszpania
Premiera: 3 grudnia 2010 (świat) 
Reżyseria: Ramon Salazar

Obsada:
Maria Valverde, jako Babi
Mario Casas, jako Hache
Diego Martin, jako Alejandro
Nerea Camacho, jako Daniela

Krótkie streszczenie fabuły
Hache jest zakompleksionym "dzieckiem", które przez swoje problemy z dzieciństwa stał się ogromnym wandalem. W sumie przez przypadek poznaje Babi, która potem staje się miłością jego życia. Podczas związku z Babi, H. przeżywa wspaniałe przygody, lecz mimo wszystko pod koniec, przez śmierć jego kolegi, Babi z nim zrywa (Zapraszam do drugiej części: Tylko ciebie pragnę. 


Moja ocena:
Pozwólcie, że bardzo krótko, bo mama już mnie woła na kolację i trzeba iść spać, żeby wstać do szkoły. No i oczywiście jeszcze czeka mnie czytanie ;) Film jest piękny i wspaniały. Ostatnio często oglądam romanse i wiem, że to jest jeden z lepszych. Ocena: 10/10. 


Żegnajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz